NEVER SAY NEVER


lite sådär små gullig bild som togs för nån dag sen. 

Igår var jag alltså på mårängsbadet med pappa, träffade Michelle och hennes familj där.
Stekte som fan i solen så har faktiskt blivit riktigt brun ! iaf om man jämför med hur vit jag var förut..
Men just nu dunkar jag Justin Bieber musik, kände för att göra de haha de förklarar rubriken också (;
Idag träffade jag Michelle och Tilda nån gång vid 5 ungefär, fast Michelle mådde inte bra så hon gick hem.
Då vare bara Tilda och jag. Vi åkte till folkparken gick runt där, snackade osv. (:
Imorn blir det att bada på badhuset med bästa <3
pöss pöss :*


okej riktigt bra låt ;o bryr mig inte om hur gammal den är (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0