MY BODY DON'T LIE, BUT I JUST RAISE SO HIGH


kom nyss hem från danslägret, vi gjorde street jazz och disco idag. Dj got us fallin love again och judas blev dee!
Galet trött är jag nu, eller vad säger du Alexandra? Igentligen är det imorn igen fast nån annan stil men då så ska jag och bästis åka till stockholm ju. Taggad som faaaaaan, vi har tänkt att göra en sak med om vi får förstås. Secreto.

Så ska upp tidigt imorgon igen, och sen tisdag onsdag torsdag ja alla dagar. Men jag skiter i de, det var så jävla kul och så kan jag stå ut i en vecka, no problems.
Som Belma skrev på hennes blogg så har jag också fundderat på att börja i gitarrlektion, saken är om jag hinner. För då så går jag ju i åttan, och vi har ju betyg och allt. Så kommer jag gå i dans två gånger i veckan, street jazz o något mer(alex och jag har inte bestämt oss typ) men ja jag hinner nog. Vore så sjukt kul att kunna spela något instrument.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0