MOVES LIKE A SNAKE BABY, JUST LIKE A SNAKE

hej på er snyggingar, har inte bloggat någonting i helgen förutom i fredags då. Men jag har inte tid, är nästan aldrig hemma. Slagga hos världens bästa igår och det var klockrent, snackade med några på kvällen. Älskar dig hannis!
Innan det var jag iväg, och idag så var jag på ingelsta och hageby. Hittade absolut inga kilklackar, kill me liksom. Så mammi köpte ett par nya vita converse, från scorett istället till mig som jag ska ha på avslutningen. Äntligen är allt klart nu, klänning skor.
btw, till er som har mitt nummer. Min mobil har strulat både igår och idag. Har inte kunnat ta emot samtal, har inte gått att klicka upp dom eller vad man säger och så har den stängts av hela tiden.
Imorgon blir det vrinnevi hela dagen, fast vi börjar klockan tv. Soft, fundderar på att snacka med belma och fråga om vi ska gå tillsammans som förra gången eller så tar jag cykeln.

 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna Boiardt

ihihiih. kuligt <3

2011-06-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0