MORGONBLOGG - FIX OSÅVIDARE

Håller på att fixa mig nu, platta håret och sminka mig. Fast är klar med håret nu, ni kan se hure blev på bilden för jag tog den för någon minut sen eller två. Idag blir det skola, först niornas rockshow sedan något museum om dinsorauier. KUL! fast. Kommer väl hem någon gång runt halv tre, good.
Igår var jag och kollade efter kilklackar och sen ett skärp, hittade inte skorna men blev iallafall ett skärp, vatten fast mascara, tidningar och shorts. Nöjd, pic kommer ikväll.
Hittar inte min skylt, kan inte kolla längre bak i arkivet så // Johanna
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinnaren är utsedd av dagens blogg, blev det ni? :)

Klicka in och kolla om det blev just ni som vann!



Kram!

2011-06-10 @ 08:52:29
Postat av: Livettaraldrigslut - Ronja & Caroline

Vi skrev det där med dagens blogg. ;)

2011-06-10 @ 08:52:49
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/
Postat av: c.

allt bra? :D

2011-06-14 @ 13:49:40
URL: http://carolinesjondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0