Midsommar, jaa!!!

Hej, sitter just numer en IPad i knät. Så stor, fin och aa älskar den. I alla fall så sitter jag och dunkar musik med klara, Vera, axel, Marcus och Elin. Chips och läsk står på bordet. Rätt chilll !!! Vet att jag inte bloggar så bra men jag har varit på dansläger, sjukt kul men jag är fett glad över att ha min säng tillbax, inte så skönt att ligga på en 5 cm tjock madrass med ett hål i mitten, men ja. Har dansat mycket i alla fall. Berättar mer när jag kommer hem. Ska nog sova här i natt och sen tar vi båten hem i morgon, ska vara på landet i några dagar nu men bloggar när jag kan, puss och ha en bra midsommar :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0