Just imagine that everyone's naked

Var nyss på dansläger med Johanna! det här är inte ett sånt här läger då man sover över utan man ses vid halv 10 sedan dansar man och äter osv till 3 på eftermiddagen, sedan åker man hem oså. (: Idag dansade vi streetjazz och Disco. Tyckte Streetjazz var det enklaste och roligaste, fast det kan bero på att johanna och jag går i det haha. Disco tyckte Johanna var snyggt och kul eller vad hon nu sa, när det liksom gick snabbt. Fast själv tyckte jag att det gick föör snabbt, man hann liksom inte med och det blev aldrig att man visade danstegen utan det såg bara ut som om man stod där och hoppade skit stressat haha. Jag verkligen sög på disco dansen, jag bara stod där och försökte hänga med liksom.. hahaha <3

men iaf så somnade jag nyss nån gång vid halv 7 ( helt otroligt eller vad?) fast sen så vaknade jag nu vid halv 10.. Men ska försöka sova nu igen. För annars kommer jag vara jätte trött imorn. Jag måste gå upp vid halv 7 på morgonen för att hinna göra mig iordning och sedan ta tåget till stockholm med gullungen Johanna <3

Har funderat ganska länge på att färga håret mörkrött ;o har aldrig färgat, slingat eller tonat så ah vet inte riktigt, för är rädd om jag aldrig får tillbaka min riktiga hårfärg.. Vad tycker ni? skulle jag passa i mörkrött? aja vi fårse hur det bir med de, sen så har ju Johanna och jag våra planer, ska snacka med mamma imorn om det, när hon druckit några öl haha <3 puss puss!


-Gammal bild, redigerad-

Kommentarer
Postat av: Maja

Nej ! :o färga inte mörkrött, det pssar inte på dig liksom ..... den färgen du har nu är helt underbar :D

2011-06-20 @ 04:12:03
Postat av: Anonym

det skulle va fint faktiskt, men jag tycker att du är finare i den färg du har nu . :)

2011-06-21 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0