I THOUGHT I WAS THE ONLY ONE


haha såklart så skulle de ju vara meningen att va fokus på mina fingrar,
 men kameran tyckte väl jag var finare (A'

Iaf så bloggade jag aldrig igår pågrund av en sak. Kände inte alls för att blogga, men aja. Firades av mina fastrar igår osv, lite efter men dom kunde inte komma dagen då jag fyllde år. Men jag blev iaf 400 kr rikare, bra där! Ännu bättre nu när jag har fått mitt barnbidrag också, rik tjej (;
Idag träffade jag bästa Belma och Johanna på stan, vi gick runt lite där, träffade Moa och Nora osv (:
Imorn äre bestämt att åka till mårängsbadet med pappa, kommer bli riktigt varmt imorgon ju så ska ta o passa på att bli brun!
Blir att träffa sebbe nån gång under veckan också, har inte bestämt när men antagligen torsdag eller fredag.
aya puss <3


eftersom Johanna tog bort mitt inlägg så får jag lägga in låten nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0