HOS MIN FINA TVILLING !

Så jävla kul vi haft idag alltså. Vi två är skönaste tillsammans haha<3 Först tog jag 119 till ica smedby där linnea kom och mötte mig. Vi gick hem till Linnea och satt vid datan en stund sen åt vi mat. Efter det så fixade vi oss och gick till Netto. För att köpa energidryck fast det var stängt såklart. så vi tog tvåan och åkte in till stan, och gick till myway och köpte energidryck där istället. Linnea bjöd mig <3 Sedan åkte vi tillbaka till Hageby och gick runt lite och träffade några tjejer i spårvagnen, snacka lite med dom osv. Dom skulle träffa några killar så vi följde med haha och linnea och en av dom gav slängkyssar till varandra :'d men iaf så satte vi oss på baksidan av Netto och typ ah satt där och snacka om allt, precis allt. Vi snackade också med Michelle i telefonen om lite allvarliga saker osv (; Sedan vid halv 10 gick vi till smedby igen, hade lite sådär småkul. Träffade Tilda, Tuva, Celina, Isabella, Ida, Isa, Emma, en annan tilda, Johanna och Hanna. Det börja åska, regna och blixtra så vi blev skiträdda och gick in i ett av höghusen i Rambodal, satt där o snacka haha <3 men aja Linnea och jag kom hem nån gång vid halv 12 och nu sitter vi här i Linneas rum med varsin data i knät haha <3
oj oj skrev historia.. men men

Image and video hosting by TinyPic
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0