GRATTIS ALEXANDRA!!

Idag så fyller Alexandra år, grattis till dig bästis. jag har känt dig i två år nu men det känns som längre, du är en av mina bästa vänner, och jag älskar dig sjukt mycket. du är supersöt, snäll, och allt det där. Vi har massor med minen tillsammans och jag hoppas vi kommer få flera. Du är klockren och du gör mitt liv underbart, men nätterna med dig och Johanna är inte det bästa, haha men jag älskar dig(er) ändå. Massor med pussar och kramar till dig. Ha en toppen dag!!










Kommentarer
Postat av: alexandra

naw vad gullig du är fanny! fast den första bilden på mig.. eak.. men bjuder

puss på dej hjärtat <3

2011-06-14 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0