FEST HOS MANGE, NU! MANGE KOM IGEN NU


Hej gorgeous, är riktigt trött idag. Kom hem runt ett igår, vi var hos lite vänner och hade de kul. Dresscode ser ni däruppe, enkelt men kallt fast vi satt mest inne, förövrigt så lärde jag mig spela poker(haha) och så spelades låten "fest hos mange" nonstop, härligt. Men när vi kom så la jag mig och såg på the last song, ohfyfan jag grät faktiskt. Men nu så håller jag på och laddar ner Sex and the city 2, dear john och the notebook. Goa filmer!
Har tänkt mig att ha mys kväll nu när det är så fult väder, blir ansiktmask götttis och massor av filmer. Vet att Tommy kommer störa sig på't för han tycker jag skriver mycket om de. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0