DAGS FÖR MIG ATT BLOGGA NU VA ?

Det känns som om jag har vart upptagen hela helgen, vilket jag nästan vart så därför har jag inte alls bloggat bra. Från Fredag till lördag sov Bella över hos mig sen sov jag över hos Linnea sen från Söndag till måndag sov linnea över hos mig. Så hon var med när jag firades imorse hahaha, vi var så jävla döda. Eftersom vi hade vart vakna typ halva natten.. Det blev alltså att vi åkte tillsammans till skolan, eller egentligen åkte vi ju till Vrinneviskogen där vi skulle samlas. Vi delades upp i grupper och var i olika stationer där vi fick göra massa tråkiga saker -.- Men iaf sen när jag kom hem, så var jag jätte trött så jag somna haha sen vid 5 skriker mamma på mig att jag måste vakna och städa rummet osv. fyfan. Vid 6 kom iaf nästan hela släkten hit. haha Fick mycket pengar, presentkort, halsband, stativ till kameran, hörlurar till den lilla datan, osen 8 tågbiljetter till och från stockholm! Jag, mamma, pappa och Johanna ska åka till Stockholm nästa vecka på måndagen. Blir att shoppa hela dagen alltså! och åker hem nån gång vid 9 (:





orka inte fota allt men aja <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0