BÄTTRE BLOGGANDE IDAG, JAG LOVAR BABES

Hej snyggingar, kom hem för någon halvtimma sen. Cyklade med brudarna, hela dagen så har jag varit i vrinnevi. Vi gick runt på olika stationer med mera, inte det roligaste men vi började tio och slutade kvart över ett, soft.

Men nu då, så dricker jag min cola och lyssnar på speakers on, för go låt asså. Senare ska jag kanske åka och checka affärerna efter det sista. Och packa då, för imorgon blir det badet med min härliga klass(haha) och efter det så stannar vi tjejer kvar och äter lite bara, sedan drar vi hem och fixar oss. För klockan sex så har vi skolavslutning, hur kul? Taggad som fan, och på onsdan ska vi åka till smultronstället. vetifan hur vi kommer dit men det löser vi brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0