BABE, PLEASE DON'T GO..

Johanna har ju berättat typ de vi gjorde igår. (: Vi fotade med Fannys kamera så hon har alla bilderna.
Här är iaf lite bilder på tjejerna och mig efter skolavslutningen <3

från vänster; Irma, Fanny, Johanna, Tilda, Belma och jag

Tilda, jag, Johanna, Belma och Fanny

irma, Johanna, Fanny, Tilda, Belma och jag

Fanny, Johanna, Tilda, Belma och jag

Snart blire att träffa Emmy och Elin puss <3

Visste inte att jag kunde gråta så mycket för en person. Jag måste fan försöka gå vidare men den var svårare än vad jag trodde. fml. Att gråta gör det inte bättre, det gör inte så att du stannar.. älskar dig något enormt men jag måste försöka glömma dig och gå vidare för det här är inte bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0