WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME


pic - från idag, vi stod och väntade på spårvagnen. Och om ni undrar varför min tröja är så kort är det för att jag drog upp armen.

Dagen spenderades med hjärtat, vi fikade på espresso house träffade btw på Elsa där. Jag testade chailatte, smakade som pepparkaka haha. Senare mot eftermiddan så åt vi på chicken, jag vet vi känner oss nyttiga.
 Och så åkte vi hem till Alexandra fotade, var ute! Kanoners dag spenderad med min bästavän. Nu så är jag extremt trött, går inte och förklara. Har tvättat bort sminket och ska se någon film nu och göra te, mys ass heeell.

Kommentarer
Postat av: amanda

snygga shorts dom ljusblåa men vad är det bruna är det en blomma?

2011-07-19 @ 21:02:28
Postat av: amanda

glömde fråååga hur mycket väger ni?

de kanske är personligt men skulle vara kul o veta för det verkar som att ni tränar mycket.

2011-07-21 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0