yxbacken.

har inte bloggat myket, sorry men jag har gjort så mycket de här sista dagarna .

 Just det vi börjarskolan på fredag, är det bara kunskap som börjar på fredg ? :S

I alla fall så har jag haft ett super bra lov, i tisdags va jag med bästa tjejera. vi fikade och gick och tittade lite på rean. jag köpte inget, men alexandra gjorde det.  mjukisbyxor och en magtröja, najjsss.
men i alla fal ska jag och tjejerna börja på dans, det kommer bli jättekul, hoppas jag ;P hihii men vi ska dansa jazz/showdans fredagar, fredag är kanske inte bästa dagen för då vill man bara vara hemma och titta på tv med mer, men vi ska träna, hihii . <33

Dagen idag var kul, jag var i yxbacken med elsa och linnea . Jag åker skidor och dem åker snowboard. men de tyckte att det skulle vara kul at prova åka skidor,för det var så länge sen . så vi bytte. Jag tog snowboarden och de turades om, om mina skidor.Först skulel vi prova tt åka i stora backen, men jag ramlade hela tiden när vi skulle åka upp, haha men sen åkte vi lite i lilla backen och då gick det bra . Tillslut när jag hade elsas snowboard och åkte med linnea upp i stora backen gick det. Men när jag precis var uppe så typ ramlade jag, men jag satte mig på brädan och lyckades hänga mig kvar, hehhe. Det gick bra när vi väl va uppe. hahaa det var i alla fall jättekul :D <3 vi åkte ockå i skogen, det var så smalt att det inte gick att bromsa, men efter 40 minuter var vi nere, hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0