Visar sig helt enkelt


att börja i show jazz, ni som läste vår blogg imorse vet nog att jag & alexandra skulle på prov dans i show grej. det var inte så roligt kan man säga. gick i det när jag var nio, men då var det kul tyckte jag. ;)
men nu så fundderar jag o alle att börja i streetjazz, perfect. street gillas! men vill inte bara dansa det, så jazz också är ju bra. har kollat lite på hemsidan, men det finns inte för nybörjare men jag är ju inte det igentligen. haha men alexandra om du läser detta, vi hörs på sms, telefon eller msn heh vadsomhelst.

vi gick även på stan innan, hade bara med mig 240 :-. så kunde inte exakt kolla värsta, men hittade bara en tröja på apa (haha bästa, alle fattar) som kosta 100. alexandra köpte den, så jag ska också göra det någon dag så ska vi använda den på dansen, debra.

men nu ska jag bara ha det allmänt chill, se på vampire diaries om det inte hackar längre och sedan städa mitt rum. måste verkligen det, så ja det är typ min eftemidd. pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0