Med Kevin, Jeppe o Frida! :D

cha!

Igår var ju jag, Frida, Kevin o Jeppe. vi hade fett kul :D Gick runt lite på stan Haha även om det var stängt överallt. xd
Men först så träffades Jeppe, jag o Frida sen gick vi te kunskap, aso utanför. Där träffade vi Kevin och då såg vi att det var tänt och ett ljus var tänt inne i cafét så vi kolla om det var öppet och det var de!? :oo Haha och ingen lärare eller nån var där så vi var ensamma i vår egna skola på en lördag Haha, de var kul där vi tog festisar o så (y
Sen gick vi te MyWay och typ satt där o snacka o drack Red Rooster i typ 2 timmar haha, vi kunde it sluta snacka. ;d
Fast sen gick vi tillbaka te skolan och var där ganska länge sen letade vi efter Kattis nummer hAHHHAHA och ringde henne för att säga att skolan var öppen o så HAHAH hon är seg. xD Men vi var te sju då åkte Frida med mig hem för hon sov över. :'D Vi var vakna hela natten, kunde inte somna för vi drack massa energidricka innan, smart där. (;

Sen vakna vi i morse nån gång vid 12, jag skulle egentligen va med Johanna, Fanny o Linnea trorja men så blev det inte för Fanny var sjuk m.m ): Krya gumman <33
Fast då gick Frida o jag te stan igen och jag köpte dom där jeansen från Cubus för 400 kr tillsammans, kanske visar en bild på dom nån gång. ;) O så lämna jag tillbaka joggisarna och en munktröja från Stadium som jag it gilla så fick då 700 (y Frida köpte även en rosa mössa från BikBok som de va 50 % rea på så den mössan kosta bara 40 kronor ;o

Nu är jag hemma iaf och Frida tror jag också är det. (: Ska snart börja plugga kursen, har inte börjat med det än, tror jag måste kunna allt om sinnesorgan till imorn!? Jag kan inte ett skit? ;oo

Min data är borta nu för den är ju helt cp så nu har jag bara min laptop kvar. Som har nåt virus, men jag tror det är fixat nu, hoppas jag. För jag har skaffat nåt antivirus typ. :D

Idag fyller Jeppe år GRATTIS! :D <3

ah, men ska börja plugga nu. (:

PussN ;*

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0