dagen <3

kom nyss hem, hahha så himla kul det var. Spårvagnen kom så emelie ville at vi skulle springa. Men när vi kom till hörsaen åkte spårvagnen precis, så vi fortsatte springa. Men när vi precis skulle gå in i spårvagnen vid söder tull så åkte den iväg.

Emelie blev as arg ch satte sig ner på gatan, haha. ;D hon satt där och alla som gick brevid tittade på henne, haha för hon typ låg på gatan. Men i alla fall väntade vi på nästa spårvagn, mendan vi väntar köpte vi en kaka. Emelie had lite pengar, hahah . men sen så kom buss nummer 42, eller vad det var och vi gick på . den skulle till linköping men eftersom vi skulle gå av vid vägträffen kunde vi åka med. Bussen hade två våningar och det var as mörkt och et var gröna lampor i bussen , den var läskig. men i alla fall var det jättekul , emelie så skön !!!hahahha <3

skolan idag ar varit bra, gjorde inte så mycket. Ikväll blir det tjejkväll hos alexandra. Vi ska inte sova över där, vi ska titta på film och äta massor med chips och godis. Det kommer bli jättekul. Jag ska ta med mig kameran så att jag ska fota lite, bilder kommer upp imorron <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0