Tycker ni som mig? :D

Aso, att den här bilden ska vi ha som header istället för den där vi har nu?
För den vi har nu är jag absolut inte nöjd med för jag är bajsful men jag bjöd på mig så att alla andra skulle va glada sen så gillar inte Fanny heller den headern vi har så det är två stycken som inte gillar headern. eller bilden där man ser facet på oss (;



Den här tycker jag för alla är nöjda med bilden förutom Fanny som tycker att hon är ful men då är det bara en som bjuder (y

Bättre det är två stycken ju (;

Fårse vad dom andra tycker, har redan sagt de här till dom men det blev ändå den där bajsfula bilden på mig. ):

Någon mer som tycker som jag och någon mer som tycker att Fanny är söt på bilden? :'D

Men det här trorja är det sista inlägget för idag, ska plugga hela kvällen nu. känner mig lite smart här va? ;)
Haha :d

OCH JOHANNA KAN DU VA LITE SNÄLL O LADDA UPP VÅRA NAMN OCKSÅ I ARKIVET? (Y §

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0