tävling

Det är täving i morron, är jätte nerrvös .  vet inte när jag ska gå upp, men första start är 13.50 så jag har mycket tid på mig. Det blir att hoppa längd och höjd, har inte tävlat på as länge men jag tror det kommer gå bra. hihiii

Det är hemmatävling så jag har inte så långt att åka och det är bra. Nu i år så räknas jag som F15, även fast jag bara är 13 . ganska konstigt men så är det .  jag tävlar mot -97 och -96, men det är ändå roligt för nästan alla i min grupp är -96 och eftersom bettan är i sälen så tror jag att det bara blir jag som -97  från våran klubb:( ?

Nu ska jag ta och titta på tv, är ganska trött så ska vila ut mig inför i morron, längtar så <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0