sämst på att blogga :/

har vart sämst på att blogga, som alexandra säger.... jag vet. men jag har faktiskt varit SJUK , hahaa om jag nu kan skyll på det. men i alla fall blev det inte så mycket plugg idag i skolan , var mest föreläsningar och lektioner.  men nu har vi fått speciella platser i klassrummet, där vi ska sitta varje samling,  asså varför? vi går ju inte i 3:an ???

Men nu blir det plugg, för jag, belma och michelle har prov i morron, måste kunna allt ;oo men aa, vi får se hur det går :S puss





Kommentarer
Postat av: BELMACOSIC

hahaha mitt papper syns om hjärnan. yeeeeeeeeeeee

2011-01-31 @ 17:05:51
URL: http://belmacosic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0