Presentation!

Jag tänkte att vi måste presentera oss och vilka vi är som driver bloggen osv? ;)
Alexandra, Fanny, Johanna och Linneá är fyra tjejer som går i samma klass. Vi älskar shopping, kläder, smink osv. Alla vi gillar dans, fast jag (Linneá) Dansar inte, men jag ska gå på dans i Sports camp. :) Vi hatar skolmaten och tycker det är för tidigt att börja skolan på en fredag. :( Alla vi går olika sporter och tre av dom går i samma. Johanna spelar fotboll och dansar, Alexandra dansar, Fanny dansar och går i Fridrott och jag går i ridning. :D Men dom ska börja i dans om dom inte redan har börjat. ;) Vi är tre blondiner och en brunett. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0