Plugg nudå

ja nu ska jag pluggfa, har gjort det typ en halvtimma nu på morgonen, duktigt. skulle ha åkt till stan med syrran men det var visst stängt, ah. förresten imorgon börjar skolan det ändå roliga med det är väll att träffa alla igen, då menar jag inte lärarna hah. men somsagt skulle gärna ha varit ledig.
vill gå på stan imorgon också, kolla på jeans & så äta lunch. yoeurs kan ni eller?

senare ikväll ska jag ta ett varmt bad, har skit ont i nacken. hårinpackning & ansiktsmask o hela kköret ni vet. juste innan det ska jag träna!

bjuder på två gamla likadana bilder, har kanske setts innan i bloggen, mjo ja.





Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar vi skolan i morron ???? vill ha svar -.-

2011-01-06 @ 16:51:45
Postat av: Anonym

klockan niooooo . a

2011-01-06 @ 18:32:15
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0