Oo-De-Lally Oo-De-Lally hoppsan vilken dag. ;*

H E J S A N  !  : D  

     

Nu hade jag tänkt o plugga för jag plugga ju inte ett skit i helgen..
Fast egentligen ska man ju inte plugga i helgen men ah, hade kvar från förra veckan h3h3
Plugga inte ett skit på skolan idag heller, fan vad bra aso.. ;d
Men jag hade kul, Becka o jag gick runt o snacka med folk. (: 

Blir nog att va med Kevin o Jeppe i helgen, hoppas de. Fan länge sen ;o känns de som iaf..

Imorn ska jag o Johanna provdansa på danscentret, eftersom Showjazz var tråkigt så ska vi tästa på StreetJazz och HipHop/streetdance Y

Nu ska jag ta o plugga ! om det nu händer..

PUUUUSSSSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0