...

hej folket som läser bloggen, haha. Snart beger sig jag & Hanna till stan, bio blir det, narnia 3. Förresten var förut på maxi med mamma, köpte ett par svarta tygskor som jag länge har kollat på hemsidan men ja nu har jag införskaffat mig dom, kan fota senare och visa.

Har inte mycket mer & skriva än att jag vill fixa bloggen, är less på designen & headern. Vill ha det ljusare & ta bort snön och byta header. Ja, vi får se.


soet bild va, men hanna gjorde något så jag fick ryck & jag dog seriöst

i somras, vi cyklade runt & drygade lite mot några

Men nu måste vi på dirren fixa oss, eller jag. Byta tröja & platta håret, pusshey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0