Min näsa e fuckad. -.-

HEI :'D

idag vare skola, fast plugga it alls bra men kom på nu att det är nog inte så många som bryr sig om jag har pluggat elr inte hihihih :*
Men iaf så gick jag o Linnea ( inte den linnea på bloggen) runt på zonerna, det känns som om jag gör det varje dag på skolan ;o
Kanske därför jag måste plugga så mycke hemma tehe, men iaf så köpte vi en energi dricka vi hade först inte råd men sen så var Kevin asa snäll o gav oss fem kronor :D
TAACK ! :D vetre
Linnea var flumm som vanligt men det var mer som om hon var full, haha göll ;*

Det var nån kamera där ute som typ pep och sen så stod vi framför kameran sen sluta den pipa så tror den tog kort på oss, ye fotomodeller vetni ;)

Jag försökte få Linnea att snacka med den där killen hon gillar som jag inte vet om jag får säga namnet. :D
Men hon våga it ... -.-

Men ah, hade gympa.
Tråkigt vare, typ basket och jag är så jävla bollrädd o så får jag den där jävla bollen på näsan, fyfan.
Nu är jag mer bollrädd ;OOO

Ska äta snart och sen blire plugg på kursen, de är prov imo. ;)

Ser att inlägget blev långt men ni som orka läsa hela texten.. ÄLSKAR ER ! ;* §

        
jag x 2. Bilden tagen, typ nyss. (:

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0