lips that felt just like the inside of a rose

Jag har vart sämst på o blogga.. Fast ne jag är BÄST ! :D §

men ah igår så testade Johanna o Jag på StreetJazz, det var kul men svårt ;d
O sen idag, nyss så testade vi på Hiphop/Streetdance det tyckte jag var kul och lätt! men det tyckte inte Johanna :/
Så får se vad det blir :D

Vad tycker ni? Streetdance eller StreetJazz?

men iaf så kom jag precis hem nu, och det blir nog plugg hela kvällen..
Svenska, kurs, engelska, tyska o matte.. fyfan ;o

Ska bli bättre på o blogga nu, haha Belma klaga på att vi blogga dåligt men så äre ibland men jag tycker att vi bloggar rätt så bra ändå. :'D




PussN ;*

Kommentarer
Postat av: Jeppe :D

Streetdance klart! :D <3<3

2011-01-30 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0