Like a cheescake. :)

TJABA ! :'d



de blir en tråkig fredag . ):
Egentligen skulle jag va med Jeppe, Kevin o Frida precis efter skolan men då så hade Frida typ en knöl på handen o hon var tvungen o åka te sjukhuset så det blev inget. ):
Men annars kanske vi kan va nästa helg? (:
aja, fårse hur de blir. ;d

Men iaf så kommer hela den här dagen vara tråkig.
Kommer typ bara vara hemma, kul ! eller inte.
Blir kanske o plugga, men vet it om jag pallar. :d

Kursprov vare ju idag !
Det gick massa bra (haha bra svenska där ;) ) jag kunde alla frågor förutom en tehe (a)

Plugget under skoltid gick ju som det brukar gå. (: dåligt alltså.
Jag gick fram o tillbaka från toan hela tiden haha o det kunde ju misstolkas liiitee men träffa friends där. <3

TOMMY SA ATT JAG SKRIVER INTRESSANTA INLÄGG, GOSH VAD GLAD JAG BLIR! :''D <33

men ah, HERRÅ :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0