lets dance

Skoldagen idag var kort, men jag hade föräntat mig att vi skulle sluta tidigare än vad vi gjorde, 11. men eftersom vi behöver gå ett viss antal timmar i skolan slutade vi 1 :(.
Våra gäster hade kommit och därför var jag tvungen att åka hem direkt efter skolan. Johanna, Tilda, Alexandra och jag hade bestämmt att gå på stan och äta och sen titta på rean, men så blev det inte. 

Men i alla fall har några från stockholm kommit hit, just nu sitter vi och tittar på "lets dance". HAAHAH det har gått så många år nu så man börjar tröttna, men ändå lite kul att titta på. hihii ;D

Just det, det är fredag idag. Det blir fredagsmys och tv:n. Blir nog också att äta lite chips och godis, ska se vad vi har hemma. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0