Köper nya uggs snart då. (:

Var nyss på stan med Fanny, Johanna, Linnea o Belma. Kolla kläder m.m sen åt Belma jag o Johanna Kebab. Inte Fanny o Linnea för dom skulle typ hem. ;d

Mina fucking uggs har gått sönder så blir att köpa nya nu ikväll med mamma. När vi åker te maxi. (:
Hinner inte ha dom på mig så länge innan våren kommer men då har jag till nästa vinter. Jag kan inte gå runt med trasiga skor eller gå med converse när de är is o snö, halt som fan e det! Så, ah, blir att köpa nya. (;

Just nu dunkar jag musik o har det chill, inga läxor idag, plugga gött på skolan. (y
Jag redovisade ju den där skitkursen, det gick bra. Tyckte jag iaf Haha ;D <3

Ah, har inte mycke mer o skriva. Jag pallar inte med o lägga in en Parry Gripp låt efter varje inlägg, så typ kommentera om ni vill att jag ska fortasätta med det, annars skippar jag det. :d

Här är iaf en låt jag lyssnar sjukt mycke på just nu. (a

 



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0