Jag vet ni saknat mig (aa)

För jag har inte bloggat på typ två dagar (aa
Men ska bättra mig, Fanny Johanna o Linnea har ju bloggat iaf. (:
Ja, som sagt så var ju Belma, Johanna o Fanny hos mig igår. Dom slagga över men Belma kunde inte . :/ <3
Somna nån gång vid 4 sen så vakna vi halv 10 sen åkte Fanny o Johanna, 10. Då somna jag om haha <3
Snart kommer bästaste Michelle o hela hennes familj, vi ska byta paket. :D
Lite efter men ah, hihi (a
Kanske visar i bloggen vad jag får senare. (:
Vet inte hur länge dom kommer va här, hela natten eller bara på kvällen.. fårse hur det blir. ;d

Jag har massa bilder från igår som jag inte laddat in till datan än men gör det senare idag eller imorgon.

Nu ska jag fortsätta städa rummet.
 
Nom nom nom nom nom nom nom - Parry Gripp HAHA gölligt :*




PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0