Jag var död i en dag.

Hei (:

Jag hade inget internet förut! ;o Har varit utan internet i en dag, typ dog.
Men nu har jag internet igen iaf, tur de. (;

Idag vare ju skola, hände inte så mycke.. Polisen var där o snacka om massa tråk jag inte kommer ihåg sen efter lunchen hade Linnea o jag kul, flumma lite. ah. ((:
Alltså blev det inget plugg på skolan, men plugga igen det nyss hemma. (y

Imorgon är det nån skitkurs som är skitjobbig som jag skithatar, skit skit skit :'DD (AA)
Men seriöst nu. Jag ska faktiskt snacka inför hela klassen trorja om synen och lukten -.-
JAG KAN MASSA OM LUKT (A :'D
Och typ inge om syn ..
Men jag klarar de nog, klart fan det är ju jag, JAG som typ klarar av allt (H)

Känner att de här inlägget blev lite oseriöst men ah, just lev with det (aa

Jag kollade nyss på Top Model och CSI New York om det hette så, bra va det iaf. (:

Just nu letar jag kläder på H&M's och Gina Tricot's hemsida och väntar på att jag ska skriva klart det här inlägget, är sjukt trött. Vill bara lägga mig men jag vill också skriva ett bra inlägg nu efter typ en dag utan internet. xd

Blir kanske att gå på stan efter skolan med Johanna, Fanny o kanske fler. (:

Cat Flushing A Toilet - Parry Gripp HAHA ;*


 


Ska gå o lägga mig nu, JUSTE! Jag har inte laddat in bilderna än men gör de imorn, kanske ;d

PussN ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0