It's like an Addiction.

HEJ HEJ :D

Jag var nyss på stan med Johanna !
Vi shoppa, eller jag köpte en tröja på apa (monki) och en annan tröja på BikBok. (:
Nöjd med mitt köp faktiskt (y

Tröjan jag köpte på apa hade jag på mig till provningen, aso dansen. ;)
Det var så jävla tråkigt !
Inte alls kul, töntigt, tråkigt och ah.. barnsligt typ.. Det var sjukt tråkigt iaf. -.-

Så ah, Johanna o jag funderar på att istället börja på StreetJazz Y
Vi provade ju ShowJazz och det var det som var tråkigt och aso, jag funderar på att börja i StreetDance men ne.. vill inte börja där själv och det är inte riktigt min stil. Men StreetJazz verkar typ, helt perfekt. :'D
Johanna o jag ska kolla upp det på hemsidan, vilka dar det går o så. (:


T-shirt, Monki 100 :-

PussN ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0