Inte världens bästa

uptade, för min del. eller fannys också, haha. men hon är ju sjuk, så a. alexandra skrev nyss att jag typ inte har bloggat något men jag hinner fan inte. as mycket att göra, stort prov imorgon så nu i två timmar har jag suttit o skrivit fyra a4 sidor om kursen. ;)
men ja dagen, jag redovsiade matte(fick vg, men ska bara visa excellen imorgon som jag hade glömt) och så vart tilda och jag inlåsta på zonen. så roligt man kan ha, vi sprang runt och bara skratta!
var på streetdance igår. skönaste 'lärarna' haha. men a gillart, alexandra med. vi ska börja i det, eller?

nu kommer jag inte blogga mera ikväll för nu blir det käk, duscha, tv och vid åtta tv. like it, pusshey!
förresten, emelie jag fixar din blogg imorgon kväll haha.


bild från skolan igår, sötnos & jag . (jag gör något med tungan, såattnivet)

Kommentarer
Postat av: amanda stjärnskog ajooo

men era söta!!!

2011-01-30 @ 14:09:11
URL: http://nickface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0