Home

suttit & haft det chill nu i ett tag, men för en halvtimnma sen kom jag hem. var på stan(skolan innan det) med alexandra & tilda, vi provade jeans, o allt. men inget följde med hem, haha. men ja det var mys, vi skulle ha stannat kvar längre & ba suttit ner och snackat nivet men vår buss kom då!
ikväll blir det nog ingen bloggning för min del för vid sex åker vi och träffar några kompisar till oss, och hem kommer vi nog vid ett två, vi brukar vara där länge. själv så är jag med clara där, ser på film & så. förra gången såg vi 2012, skit bra säger jag bara.

förresten snart så kommer det en ny förtillfället design, bara yoeurs kommer det stå sedan på söndag så ska vi träffas? och fota. kanske hos mig tänkte jag & alle för att jag har värsta perfekta berget där fanny vet vilket jag menar iallafall .

så jävla soet jag äär adå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0