Gomorron.

Vakna 7 i morse för den där hemkunskapssaken, aso pappa väkte mig. -.- Så jävla trött är jag..

Men nu håller jag på att skriva en studieplan till utvecklingssamtalet idag.
Och sen efter utveckligssamtalet blire plugg o kanske va med Michelle fårse. (:
Hoppas de för vill verkligen snacka med henne. <3

Jag blogga inte igår, men venne varför. Jag hade iaf inte lust.

Men min dag igår blev förstörd. För jag vakna typ 14.00 sen var jag seg hela dagen så jag tog inte igen plugget jag hade hoppas på men sen typ 23.00 gjorde jag klart läxan, bra där Alexandra hehe. ;)

HAHAHAHHAHAHAHA, hade tänkt att i varje inlägg ska jag lägga in en liten såndär små sjuk låt som Parry Gripp gjort HAHAHA skönaste. <3
Johanna vet vad jag menar ;)

Hahaa här är första låten dåe, I Got No Iphone - Parry Gripp



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0