Fixat lite

Gjorde nya skyltar nyss i ps, var tvungen att ta bort dom gamla så ju förfan insane ut. (gjorde dom i cs3)! men nu har vi nya snygga. byts ut snart när jag har fått någon bra skrivstil i cs5, arå!
men idag så har jag varit i skolan, gjort lite av varje. matte, spanska & engelska.

ikväll vid halv sju så drar jag till alexandras place, där så träffar ja även fanny, kanske belma tilda & michelle också. vi ska äta massa onyttigt & se på tjejfilmer, fota lite måste vi ju också göra.
men somsagt kommer bli chill & jag kommer hem vid tolv eller?


Bild från när vi alla tjejer var hos alexandra. bara linnea & jag på bilden då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0