FITTA !

Oj Alexandra sånt får man inte säga.. ;o

Men bryr mig inte om det just nu !
Känner för att skriva vad som nyss hände.. -.-

Jag skulle ta upp kurspapprerna sen så såg jag att jag hade inte mitt kurspapper där det står massa frågor och alla svar !! JAG MÅSTE KUNNA ALLA DOM FRÅGORNA FÖR ATT KLARA BLÅ PIST ( G ) FAAN ! Jag kommer få ig -.-
DEN SOM TOG MITT KURSPAPPER KAN TA O SUGA HÄSTBALLE ! -.-'

Funderar på att inte göra provet, aso stanna kvar hemma men fårse hur det går.
Linda är iaf snäll och skriver av alla frågorna och svaren på msn, så söt. aso hon skriver av lite mer än 70 frågor trorja.. ;o

men ah, det var det jag skulle säga BAI BAI ;*








 

Kommentarer
Postat av: Friskan ;)

Alexandra! hahahaha. jag har de! ja upptäckte de när aj kom hem ;) ja måste tagit de när ni gick te viking XD SRY! <3 <3 men bra att du fick de av Llinda-gullet ;*

2011-01-27 @ 17:11:59
URL: http://friskans.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖT !

2011-01-27 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0