fattar int? ;o -.-

Chaaa, jag typ sitter här nu och gör nästan inget. 
Tråkade hos mormor o morfar nyss inte kul.
Men iaf så börjar ju skolan imorn, hatart! verkligen! fast fortfarande ska de bli kul o träffa alla, aso kompisarna. (:
Vi har kurs, vad jag vet och jag fattar seriöst INGENTING!?
aso Johanna skriver att hon pluggar o så nu, men va? :OOO Ska jag också plugga elr vadå? :OOO
Blir ganska rädd nu jue ;o men pallar inte bry mig. ;d
Imorn efter skolan ska Fanny, jag o Johanna gå på stan och äta m.m. troligtvis kommer fler vara med. ;*
Sen på lördag ska jag va med Jeppe o Kevin, de blir kul! :'D
Frida kanske ska vara med också, men den söte kussen svarar ju inte på msn elr sms, men ska snacka med henne imorn. ;*
ah, har inge o skriva mer..
Vill lägga in dagens låt men varenda jag kommer på har antingen Johanna redan lagt in precis eller så har jag lagt in den nån gång. xd

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0