New kläder (a)

Hejsan!

Bra att dom andra i bloggen blogga också, kände mig ganska ensam. (:
Fast det kanske var för att jag blogga när dom var i skolan, haha Suckeeers! :'D <3
Men imorn kommer jag gå till skolan.

Mina danskläder har kommit, fotar det snart kanske. (;
Så får ni se, det är en ljusblå magtröja och gråa, korta mjukisar :'d
Fast när jag berätta för typ Johanna o Fanny att jag skulle ha magtröja så typ blev dom konstiga eller nåt, dom blev annorlunda iaf så aso, är det normalt att dansa med magtröja? Ska jag ha nåt annat? ;o
Jag köpte den på H&M såg tröjan på deras hemsida där det finns kläder för just dans så venne..

Men iaf, pallar inte fota kläderna men visar bilder på dom från H&M's sida istället (;





Båda plaggen är från H&M och båda kostar 149;-

Byxorna från Cubus, trorja jag kommer fota så visar foton på dom senare kanske. (;

Har pluggat svenska, inte mer Hehe men det är bra att jag pluggat nåt iaf.

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0