Chill'n

nu är jag fresh, haha men ja jag har duschat & haft hårinpackning. har jätte slitet hår, men det är ju pågrund av att jag plattar. men idag har jag faktist rensat min garderob slängde ut allt, kastade dock bara 4 grejor. typ någon tröja från monki och så. så får vi inte glömma att jag har pluggat lite kurs, duktigt. men snart så kommer pappi hem då får jag mina pengar, haha. så då kan jag handla jeans imorgon eller den där gråa tröjan från H&M.
förresten har bestämt mig för att inte handla någon skit sak, hellre en tröja för 250 som liksom håller länge en än tröja för 100 kronor som är värsta skitsaken.

ikväll mys framför tvn, göta kanal 3. sedan slagg vid halv elva typ, skola imorgon ju. pusshey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0