Bara för idag, imorn?

Godmorgon, igår så funkade äntligen cs5 för mig. belma & jag var typ over happy? hennes funka också. men jag försöker lära mig allt, har haft ps innan men det var något annat. men jag har iaf lärt mig det där med texter, glitter & så. men inte riktigt hur man klipper ut & får mönster osv, så därför så är inte våran header så värst fin men den är endast för idag & imorn för vi ska fota då istället för idag för fanny är sjuk o så. ;)

men dagen då, ska åka till stan med syrran äta där & kolla på kläder sedan far vi mot maxi också. mys det! på kvällen ska jag duscha, lägga på ansiktsmask & kanske plugga lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0