were just a beautiful disaster

Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske lägga på en ansikstmask osv. Sedan blir det väl mat, se på tv och chilla. Ska göra fruktsallad ikväll vid klockan nio, då till prinsessans dagbok 2, mysigt värre.

Förresten inom kort ska jag ladda ps igen, fixa designen och headern. Blir typ annan stil av header, kanske färg och sedan mycket bredare blogg, så att bilderna kan bli större. Usch vad jag hatar vår header just nu, men jag vet nog hur jag vill ha den men ska höra med fany o alexandra vad de tycker innan jag fixar cs5 again.

Kommentarer
Postat av: emma

om man har gjort en bild på picnik hur gör man den till en header?? på ens blogg ? ohh föresten det är emma tommys lillasyster :) kolla min blogg vill gärna ha ett svar soon...



ps: fin blogg

2011-02-13 @ 19:33:48
URL: http://emmisweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0