Lite mys framför tvn

Såg förut på top model, så nu snackar jag o alexandra är as glada för den där ann inte vann. men iallafall nu så ser jag på tv, 2 ½ men. snackar lite med folk på msn osv.
vet ni en sak, det är så jävla skönt med lov. va uppe länge, sova länge och bara ta det lugnt på dagarna, d chill.
man har ju mer tid kan man säga, till att hitta på saker. dock så har jag as mycket plugg att göra i veckan, men aja skitsamma det fixar jag . ;)
men men fanny om du läser det här så kanske det går på onsdag, och jag har redan snackat med alexandra osv.
vore ju lite mys om det blev stan på torsdagen också, puss.

men iallafall nu ska jag fortsätta äta marabou, se på tv. ska blogga mera sen, ikväll.



Kommentarer
Postat av: emma

får ni läxor på lov ? tommy säger att ni inte har det

2011-02-22 @ 09:57:23
Postat av: Johanna

sv; jo det har vi. eftersom viska lämna in både hemkunskap och historia grej på tisdag ! ;)

så därför måste jag plugga massa nu.

2011-02-22 @ 11:00:54
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0