Tell the world that i'm coming

Hej babes, är sjuk igen eller igår så hade jag feber . Har bara huvudvärk nu så att!
men ska till läkaren sen, får se hur det går. Ska fråga om jag får vara med på friidrottsdagen imorgon annars så är jag hemma och chillar, kanske pluggar o så.
Ni kanske blev lite nyfikna nu, men jag ska dit för att på sisstone har jag varit väldigt yr, spytt, haft huvudvärk o hela köret ni vet.
Ska försöka blogga ändå, men min cpe dator har inget virusskydd så vill inte vara inne allt för mycket på den.

Men nu ska jag plugga lite glosor efter det äta, och klä på mig. Sedan drar jag ju, pusshey!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kommer du till dansen ikväll? :O

2011-02-09 @ 14:03:23
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0