my mama told me when i was you, we are all born superstars !

Snart Sportlov och det gillar vi ;)
Imorn efter skolan ska jag direkt till frisören, ska klippa bort allt slitna (:
Eller.. it allt slitet för då har jag fan inget hår kvar? ;o Men håret kommer bli kortare så ah..
Ska fråga om Linnea kan sitta där inne och vänta på mej för jag ska fråga henne om vi kan åka hem till mig direkt sen efter för vi måste baka till Cafét ;)

Haha efter skolan missade Fanny och jag spårvagnen precis så ah vi hade lite kul o fota lite i typ 10 min 'AA' :D <3


Jag och Fanny <3


Vi två igen, Haha jag är hon den korta (aa xd


Haha fanny, egen värld ;*


Fanny o jag. Sen så äre bara o igga mig som ser ut som värsta cepet ((:

Bloggar mer sen, puuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0