Måste fan ut nu :O

Får snart panik! var hemma hela dagen igår.
Ska snart träffa Michelle, min räddare !
Vet it riktigt vad vi ska göra men gå runt i klocket antar jag, kanske åka te stan. ae, venne ;d
Hade en juliatidning i brevlådan, älskar att läsart! <3
Så det är det jag håller på med nu, aso läser ;d
Johanna o jag håller också på o tjafsar om vilken bakgrundsfärg vi ska ha på bloggen. Jag vill ha ljusrosa men hon vill ha beige.
Fast de vill it jag det typ påminner om pensionärer och döden? ;o vad tycker ni?
aja, vi får bestämma det med Fanny imorn. Om jag nu kommer sova över hos Johanna. (: <3

 
överredigerad? naedå (: Haha och bilden är ju mycket seriös också (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0