Massa nytt

hej babes, nu så tänkte jag läggs upp bilderna från sakerna jag fick förra veckan & idag. gillas sjukt mycket, haha. ;)
glömde fota en tröja, med hål i ärmarna (från monki) och en mascara, men den är iaf gul & från kicks.


rosa stickad tröja & tights från h&m, linne från monki och ett par jeans från gina.


såhär ser jeansen ut längst ner på benen, dragkedja a.



vita converse från stadium. ser värsta stora ut men är faktist storlek 35!


parfym från kicks (clean), slingor & ansikstkräm från h&m och film & tandkräm från ja jag vet inte. men tror maxi.


kängor från dinsko, det är inte skinn utan tyg men ja det är kängor. lite svårt att förklara, men iallafall skit snygga irl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0