Linnea o jag har kul! :D

Jag bloggade ju aldrig igår så då bloggar jag idag istället (;

Linnea o jag stod i cafét, de var väl typ kul.. Förutom att den där häxan är så jävla jobbig -.-
aso, Kattis typ en städare på skolan som tar hand om cafét eller nåt.
När man är där så måste man alltid göra något, men man vet fan it vad man ska göra och då börjar hon skrika på en och sen helt plötsligt typ börja sjunga "I min Fantaasiii, rullar vi runt bland mjuka kuddar!". Så jävla jobbig är hon. Så Linnea o jag tömde papperskorgar och slängde skräpet i ett sopprum. Sen så hade Kattis glömt bort att vi gjorde det så när vi kom tillbaka började hon skrika på oss att vi hade typ skolkat o värsta.. -.-
Så då fick vi ig.
Men sen typ sa vi att vi hade gjort massor o så och då fick vi mvg hehe. (a) ;D
 
HAHAHA aso det är alltid sjukt roligt i soprummet HAHAH
Vi skratta så mycke så vi va nära o kissa på oss (aa
Om jag skriver här allt vi skratta åt så kommer det it verka roligt Haha man måste uppleva det för att förstå HAHAH. <3

Men vi tog lite bilder, hääär är dom. 8)

Jag, Linnea & Linnea <3


Linnea & Sara <3


Linnea & Jag <3 HAHAHAH vi hitta två militärhjälmar i soprummet HAHA <3


HAHA <3


HHAHA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0