Keep it going girl

Skulle fixa bloggen lite förut, blev helt fel redan från början oh så svårt det ska vara då. Aja ska fortsätta nära jag har fixat photoshop igen och vi tjejer har varit ute och fotat, för vi behöver en ny fresh header.
Just nu så får det bli en lite rosa picasa header, bara för denna vecka. Så håll ut!

Ni kanske förresten har märkt att bloggen är bredare, gillar ni det eller? vi ville ha det för att om man fotar med system så är det finast om man lägger in stora bilder. Eftersom alexandra och jag brukar göra det så ja vore det ju bra ed lite bredare blogg. ;)

Men nu ska jag droga halstabletter, skriva på min pjäs och sedan ta ett varmt bad. känns som det behövs, är så jävla förkyld och jag måste gå till skolan, speciellt imorgon och på fredag.



Kommentarer
Postat av: innie

ställ nån fråga på min frågestund , snälla ? :D

Den är helt död :(

2011-02-16 @ 07:04:35
URL: http://innish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0